Veste bună pentru comercianții mici din România, principalii actori care susțin economille locale. Potrivit datelor Oficiului European de Statistica- EUROSTAT, România a înregistrat un progres de 11% în volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul în anul 2018 față de anul 2017. Acest lucru înseamnă că micii întreprinzători din mediile urbane sau rurale au resimțit o creștere a cifrei de afaceri încă din luna ianuarie a acestui an. Deși creșterea unei economii prin majorarea consumului nu este întotdeauna sustenabilă și durabilă, un cash flow mai bun pentru firmele care au clienți persoane fizice ar putea să acopere pierderile din noile reglementări ale Codului Fiscal. De asemenea, s-a anunțat o majorare de 60% a vânzărilor prin intermediul internetului, ceea ce înseamnă că firmele își concentrează atenția din ce în ce mai mult pe nevoile consumatorului casnic, astfel se creează o piață puternică și o concurență în domeniul comercial care nu poate fi decât benefică pe termen lung. În domeniul nostru de activitate (produse alimentare, băuturi și tutun) creșterea a fost de 7.5% față de anul precedent și sperăm ca aceasta să continue pe tot parcursul anului 2018.
Analizând aceste date, conducerea SWEET SHOP a hotărât să investească suplimentar pentru a facilita accesul consumatorilor casnici la produsele noastre și sperăm ca în toate domeniile, furnizorii de mărfuri profesionale să își deschidă brațele către comerțul cu amănuntul pentru a mai diminua din monopolul pieții de consum a marilor comercianți consacrați la nivel internațional. O economie sănătoasă inseamnă o concurență reală.
Comenteaza